Torsdag 21/6

Åååhhh, alla dessa avslutningar o presenter.
Jag som brukar gilla presenter får nästan paniiik!
Först Måns 4 fröknar, sen Ingrids 4 fröknar, och nu i morse överlämnade Kalle 7 st skumpa-flaskor till sina fröknar!
Visst, det e lite meckigt o jobbigt....samtidigt som man faktiskt kan uppskatta de människor som trots allt tar hand om ens barn typ 8 timmar varje dag!
Kan man shoppa toppar o grejer till sig själv, kan man väl köpa presenter till andra?......övertalade jag Nils.
Kalle frågade hans fröknar:
-Gillar ni öl? När han överlämande skumpan, de blev jätte glada!!!!
Jag var i M-ö o fixade inför jobb och fixade ärenden.
Hämtade barnen o åkte allihopa o storhandlade till Midsommar (som vi ska ha här hemma).
Nils och jag hämtade plankstek på vår kvarters-krog o tog det sååå lugnt hela kvällen.
Låg i sängen o kollade tv, pratade o det är ju härligt!


Kommentarer
Malin

Det uppskattar dom säkert. Vilken GULD mamma du är. verkar som ni haft en riktig idyll midsommar kram

2007-06-25 @ 11:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0