Torsdag 25/1

Idag började morgonen helt underbart.
Solen sken in genom fönstrena och Ingrid lekte hela förmiddagen med sina dockor!!!!!
Hon sprang runt i huset med dock-vagnen så trä-flisorna nästan flög!
De 2 dockorna hon har (1 valdorf och 1 siggykid) satt i vagnen, hon tog upp dem och la ner dem, tog upp dem och la ner dem.
Eller jag tyckte hon var en rätt så hårdhänt liten mamma som knölade ner dem i vagnen och tittade lite nöjt på dem när de låg med huvudet ner i vagnen och benen "sprattlande" utanför!
Jag tyckte iallafall det var himla kul.

Lämnade barnen kl 11, för att sen bege mej till stan för att jobba på Factory.
Innan dess hann jag äta lunch på "Orvars korvar", en 90 grams hamburgare med rosa dressing o extra allt.
Det var sååå länge sen jag fick äta min tidigare "favorit-hamburgare", jag åt den VARJE DAG under min graviditet när jag jobbade på Kookai.
På Factory var det kul, Sara och jag har alltid kul.
Jag skulle igentligen följa med på inköp till Turn Over efter jobbet, men säljaren hade blivit sjuk så det bidde inget av det, det var däremot trist.
Nils hade hämtat barnen, och Kalle hade följt med en kompis hem.
Jag fick äta torra smörgåsar och ikväll har jag strykt o fixat.
Nils eldar för fullt, för ute e det jättekallt!


Kommentarer
Malin

Rakel älskar okså att leka med sina dockor. Igår när jag frågade -var ska dockan sova gick hon och la sin docka i sin säng och stod och skrek för att hon okså ville gå och lägga sig med dockan. Så i natt så sov Rakel och dockan som numera är hennes nya bebis i samma säng. Ibland har hon den under tröjan typ som mammas bebis. Dom är så smart doms må liven.

2007-01-25 @ 20:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0