Tisdag 23/1

Imorse låg snön kvar och vi försov oss igen!!!!
Herregud, nu måste vi byta klocka...såhär kan det ju inte fortsätta.
Måns och Nils som kommer försent var och varannan dag.
Folk kan ju tro att man e totalt ansvarslös.....

Anna och jag tog tåget till Köpenhamn, vi skulle på "inspirations-resa", sånt måste man ju oxå "jobba på" i mitt jobb som stylist!
Man kanske kan tro att jag lever värsta lyx-livet (just nu) med skönhets-behandlingar, inspirations-resor till Köpemhamn m.m.
Jag kan ju inte spela "fin dam" och ha det skönt hela tiden.....
Snart väntar mina arbetsplikter....
Nu väntar jobb, Ons, Tor, Fre och Lördag.
Vi hade det iallafall jättenice, med fika, lunch och shopping.
I Köpenhamn var det fullt med rea, men oxå lite vår-nyheter hade kommit in.
Jag älskar Köpenhamn för det känns så kontinentalt och coolt!
Anna tog sen tåget hem till Halmstad.
Jag uppskattar verkligen Anna, för när Anna är hos oss är hon så närvarande. Hon ÄR liksom hos oss och det är alltid så trevligt!
Efter "Insp"-resan hämtade jag  små-barnen (Måns följde med kompis hem).
Nils hämtade honom på hemvägen och vi har ätit stekt falukorv och stuvade makaroner.

Ikväll har jag sytt 2 byxor till Ingrid.
ÅÅÅÅÅH! vad kul det är att sy, nu var det så länge sen....men nu har jag verkligen gått och längtat till att få tiden till att SY!
Så nu har jag värsta projekten på Gång och tycker Nils kunde gå ut o roa sig eller göra nånting, så jag slipper ha dåligt samvete när jag sitter o trampar och jag slipper höra:
-Jojan! stääääng dörren det låter som värsta Racer-bilen!
Ni kan ju tänka er där jag sitter och syr för glatta livet, nålar och trådar flyger, och tyget nästan brinner av min snabbhet och ivrighet och jag är röd-rosig om kinderna av mitt "skapande"!!!!


Kommentarer
Ralph o Lena

Vi haren väckarklocka över. ska vi skicka den?

2007-01-24 @ 12:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0