Söndag 7/1

Matilda kom hit igårkväll efter hon jobbat...med taxi....
Dessa ungdomar, jag säjer då det.
Vi kollade alla sex and the city och satt och pratade.

I förmiddags var vi alla ute och gick en långpromenad.
Bara så Siggan skulle få känna av "lantliga-bonna-luften" innan hon far till London City.
Skjutsade sen Siggan till Svågertorp, (hon skulle flyga från Köpenhamn).
Det var jättetråkigt och sorgligt att säja Farväl till henne, men vi syns väl snart igen om jag hälsar på, hoppas jag!!!!!!!
Nils är lite sorgsen oxå nu när Sigrid har åkt, de 2 har ngt speciellt ihop!

I eftermiddags har jag tvättat och tvättat, det tar ALDRIG slut.
Matilda har spelat spel med barnen.
Nils har bytt bromsskivor och bromsklossar på Mercedesen, Jätteduktigt!
Det sparade vi 5000:- på sa Nils, ( jag bara lämnade den på "Nisses verkstad").

Jag har lagat Söndagsstek med mjölpotatis, rödvinssås, Nils skålade och tackade för GOD middag!
Matilda ska sova här igen, just nu springer hon runt och visar olika danser.
Ni skulle se henne, man ligger dubbelvikt av skratt!!!!!
Och i kväll ska vi kolla "ÅTER TILL COLD MOUNTAIN" med Judd Law som går på 4:an.
Till den ska vi äta lemoncurd och vaniljglass med maränger.
Imorgon börjar "vardagen" igen efter 2 veckors ledig semester och GOD MAT-frossa!!!!
Jag lovar att INTE äta ostbågar, glass och gräddsåser VARJE kväll!!!!


Kommentarer
siggan

ahh jag saknar er alla redan! fast snart ses vi hoppas jag. pratade med familjen ang framtiden och dom verkar forsta vilket kanns skont. i veckan blir det mycket jobb, men jag ser framemot det. fick en stor kram av joshua iallafall, gulligt va? vi hors snart. halsa min kara svager fran mini myggan.

2007-01-07 @ 21:22:30
Kusinen

Ja ni verkar verkligen ha tagit hand om lillasyster yster. jag får väll fortsätta så länge hon är här i stora staden. jag skulle okså vilja åka hem om jag hade en sådan familj. Kram M

2007-01-07 @ 23:15:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0