Onsdag 10/1

IDAG FYLLER KÄRA SVÄRFAR INGEMAR 70 ÅR!!!!!
EN MAN I SINA BÄSTA ÅR, FAMILJENS KONUNG.
HOPPAS DU FICK EN UNDERBAR FÖDELSEDAG.
JÄTTE-GRATTIS FRÅN JOHANNA, NILS, MÅNS, KARL OCH INGRID.

Idag har jag flängt och farit runt....
Den eviga flug och lacksko-jakten fortsätter.
Tack! alla som engagerat sig SÅÅÅÅ......Karin och Cissi.
Nej, det finns INTE sammetsflugor och NEJ! det finns inga lackskor i storlek 32-33.
Jag lovar, har ringt hela Sverige, Kavat-återförsäljare, fina butiker, fula butiker, secong-hand och till och med Bröllopsaffärer.
Nu e jag som besatt!!

Ingrid var sin första dag på dagis idag, hon var först lite blyg men sprang in när kompisen Matilda hoppade och skrattade av glädje när Ingrid kom, SÅNT mottagande gillar hon, lilla prinsessan!
Jag själv körde först till ngnstans i Rosengård (Måns "favvo-place") och köpte nya sensorer till kyl och frys.
Sen till stan för att fixa kläder och rekvisita till Stylist-jobb imorgon.
Hittade superfina NIKE-gympadojjor till Måns 175:-, ni vet såna vita, från 80-talet, med rund tå med "vingen" på sidan (Måns blev över-lycklig).
Sen hämtade jag barnen.
Måns hade kompis Casper med sig hem.
De sprang runt och spelade fotboll.
JA!, mina barn får spela fotboll inomhus!!!
Målet är skåpen under spisen!
De sprang runt och visade sin olika seger-gester. Måns springer med båda armarna, och pekfingret upp i  lufter, har aldrig sett han göra så innan, men tydligen var det hans Seger-gest.
Förstod senare att Zlatan gör så.

Vi åt Lax-lime pasta.
Fix i dix på kvällen.
Vi ska på 70-årsfest i helgen (för er som undrat), Nils pappa fyller år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0