Tisdag 13/2

Inatt sov Farfar & Farfmor här.
De åkte sen vidare.
Jag åkte in till stan för att gå på möte på ID.
Var sen och klippte mej och gjorde slingor på SPRAY.
Åkte hem och hämtade barnen och handlade.
Lagade pasta och lax och limesås.

Vi satt sen i lugn och ro vid matbordet och pratade hela familjen.
Jag frågade Kalle om han tyckte det var gosigt att krypa ner hos Farmor och Farfar på morgon-kvisten?? (vi hade lånat ut våra sängar) och han hade som en liten vessla krypit ner mellan dem och slingrat sina ben om Farmor (berättade hon själv).
Kalle sa:
-Jaaa, det vaj jätte-gosigt! Men de "SNAJKADE OCH PJUTTADE"  jätte- mycket, mamma!

Hoppas det är OK? Birgitta och Ingemar???
Ikväll har jag strykt, tvättat och suttit som en "besatt"  vid datan och följt mina Tradera-försäljningar, det blev bra resultat!,  tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0