Måndag 26/2

Idag har jag jobbat på Factory!
Dagen gick så snabbt, helt plötsligt var klockan 16.30 och vi har haft sååååååå mkt att göra, KUL!
Odd Molly kom så ni kan ju själva ana vilken hysterisk dag det var!
Hann inte ens ha lunch.
Nils hämtade barnen och jag tog med mej thai-mat hem från Normans Deli.
Ingrid blev så glad när jag kom hem, hon hoppade och skrattade säkert i en halvtimme, underbar känsla att känna sig Behövd och Välkommen!

Kalle kom och frågade mej:
-Mamma, kan jag inte få din "hand-bojja"???
-Hand-bojja??? sa jag.
Jag följde mej honom till badrummet där han satt o lekte med mina smycken.....vid avloppet....Hoppsan!
Han hade på sig mitt armband!
-Mamma, kan jag inte få din "hand-bojja"????!

Sen låg han innan han somnade och frågade o frågade om "hand-bojjor".
Han berättade att han ville ha det så han kunde fånga.
-Ska du springa runt i Vellinge och fånga människor då eller? sa jag
-Nääää, jag ska inte fånga de goda människorna, bara de Onda!

Nils mår bättre men jag är fortfarande sjuk / förkyld, hoppas det vänder ngn gång!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0