Fredag 2/2

Idag fyller min kära barndomskamrat ANNELIE 34 år!!!
En cool tjej som är rolig, social, glad, skrattig, SMART, framgångsrik, snygg och en ärlig vän.
Hoppas du får en fantastic day med familjen och hur mkt presenter som helst.....

Idag är jag ledig fast jag har haft en massa saker att göra.
Storhandla, handla vin, städa, plocka undan, tvätta, vika tvätt, förbereda middag tills i kväll.
Barnen är på dagis och skola fast de ska hämtas tidigt.
Måns ska få träna fotboll (1:a gången denna termin).
Han har typ räknat ned dagarna...tills han ska få inträda planen sparka första sparken på bollen och få träffa sina coola Malmö-polare.
Han har berättat för mej att han vill nog spela i landslaget när han blir sådär 18 år.
Sen,....även ifall typ INTER eller JUVENTUS eller ngt annat flashigt lag vill köpa honom ska han minsann stanna kvar i MALMÖ FF ändå....och inte svika laget.
Jaaa....han har rätt så höga ambitioner den lille Måns.....(undra vem han har fått det ifrån???).

Idag är det 2 år sen min kära PAPPA dog, det känns lite sorgligt.
Han var ändå en sån duktig och livsglad man.
Det är tråkigt att han inte fick uppleva och se mina barn och det känns som om man hade så mkt mer att prata om........att man inte var klar med varandra.
I såna här situationer tänker jag att man ska aldrig vara ovänner och man ska se det fina i varje människa, man ska inte dömma och man ska tala om för människor man tycker om att man uppskattar dem och ge dem beröm.
Det gör man ju tyvärr inte så ofta och det är lite svårt på ngt sätt.
Men LENNART var en man som var omtyckt och jävligt duktig på nästan allt han företog sig.
Han hade verkligen 100 "järn i elden" och satt aldrig still, han var jätte snygg också.
LENNART PER AXEL var kanske för god för den här världen....(oj vad jag blev djup).
Jag saknar en pappa.


Kommentarer
Annelie

Stort tack för alla fina ord (även ifall jag inte känner igen mig på alla punkter..;-)!! Tänk om alla var så omtänksamma och uppskattande som du, då vore världen lite lättare att leva i! Tycker jättemycket om dig! Kramar Annelie

2007-02-03 @ 09:48:28
Anonym

Det var med tarar i ogonen jag laste det du skrivit. Jag vet att var kara alskade pappa vakar over oss och finns med oss. Han kommer alltid leva kvar i vara hjartan. Jag ar tacksam over att vi har en sadan fin familj dar alla haller ihop i vatt och torrt. Tanker pa lilla pappa varje dag.. Och det dar med 100 jarn i elden har du fatt av honom. =)

2007-02-03 @ 11:31:02
johanna

jaaa....det var inte meningen att jag skulle höja mej själv till en "jesus-människa", utan jag är definitivt inte ofelbar.....men man kan ju iallafall tänka och försöka vara en god människa...

2007-02-03 @ 19:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0