Onsdag 11/4

Imorse lämnade jag barnen och åkte sen på möte på Limhamn angående stylist-jobb.
Ett rätt stort jobb (kul eftersom det legat lite lågt med det på sistone).
10 Modeller ska fixas till 2 dgrs plåtning och kläder o rekvisita, KUL!
Åkte sen till stan för att fixa ärenden.
Hälsade på Siggan på ZARA (där hon fått jobb) och åt sen lunch på Steakhouse där Poonam jobbar.
Åkte hem o tog en kaffe i solen innan jag skulle hämta barnen.
2 nya jobb dök upp under tiden, vilket var helt otroligt!!! Som sagt...eftersom det var lite lugnt.
Så lycklig hämtade jag barnen och åkte hem igen.
Karin och barnen och Farmor och Farfar var här och kusinerna var VÄRSTA galningarna ihop, vilket är lite roligt ändå.
Förstår inte riktigt hur man kan få såna där väluppfostade-alltid göra som mamma säjer-barn!???
Inte för jag VET OM jag skulle vilja ha det.
Men jag undrar iallafall.
Farmor och Farfar sa sen hejdå för att sen åka vidare till Laholm.
Karin och barnen åt kvällsmat med oss för att sen packa in sig i bilen och oxå åka till Laholm.
Det har varit jättekul att ha dem här och roligt att se att kusinerna har så kul ihop.
Speciellt Måns och Karolina som är gulliga och busiga ihop.
De har ngt speciellt ihop.
Och Kalle och Henrik är så "syskon-lika" att de ser mer ut som syskon än med sin egna äkta!
Nu är Nils och jag lite trötta :)
Så vi ska väl städa upp lite och sen försöka gå o lägga oss i tid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0