TÄNK OM..........

Har precis läst artikel!
OM det e ngn jag e avundsjuk på (annars brukar jag inte vara det på andra utan e rätt nöjd med mitt!),
så e det FAMILJEN PARNEVIK! (han jesper-golfproffset-parnevik).
What a family!
De har varit ihop i 100 år sen de var unga, och de verkar vara kära fortfarande.
Först har de 4 barn med samma partner!
De e snygga och framgångsrika!
Han spelar lite golf, hon styr upp familjen (ok med hjälp av 2 barnflickor) och väl ett finger med i företaget J.Lindeberg!
De bor i värsta flotta huset, verkar vara supergenerösa mot familj och vänner och flyger in julmat från Sverige. De har en specialbeställd säng som e 5X5 m så att alla barnen får plats!
De verkar utnyttja situationen med att vara ekonimskt oberoende, men de verkar ändå stå med alla fötter på jorden och vara medvetna om hur bra de har det!
De nyper sig i armen ofta och verkar påminner sig själva om att de verkligen har det sååå bra!
Mamman Mia verkar vara sund, när ett utav barnen frågade om de skulle flyga själva (javisst de har väl ett eget privatplan), eller med andra människor!
Så bokade mamman om flygbiljetten med ett vanligt flygbolag längst bak.....(i ap-klassen som pappan uttryckte det), så barnen skulle få distans!
Tänk då fam Beckhams tex....där det e otrohet, falskhet, anorexi och en slags besatthet, och penga-galenhet inblandat!
Så verkar denna fam P ha en svensk trygghet, de älskar varandra (viktigast) och de älskar livet och tar vara på det roliga de kan göra.
Det var bara en fundering jag hade en lördagsmorgon innan jag ska iväg o jobba........
PUSS PUSS


Kommentarer
Kusinen

Låter som en toppen familj men alla har ju sina problem under skalet... HAr varit på stan hela dagen untan barn och ätit sushilunch vilken LYX...

2006-09-30 @ 19:44:28
URL: http://mamma.blogg.se/
sigrid

hi johanna!
nu har jag last din blogg, bra va? guuuuuuddd vad sota barnen ar, jag saknar dem sa otroligt mycket.
men vi ses i jul hoppas jag. har bokat flygbiljett eller rattare sagt anhette gjorde det at mig, schysst. sa jag kommer till sweden den 22december. ma gott och njut av livet. puss och kram lillasyster

2006-09-30 @ 21:57:01
sigrid

hej johanna! nu har jag last din blogg, roligt att lasa. hoppas ni mar bra. guuud vad sota barnen ar jag saknar dem sa otroligt mycket. men vi ses i jul hoppas jag. har bokat f-biljett nu eller rattare sagt anhette, snallt. flyger hem till sweden den 22 december, kul va? ma gott! puss och kram lillasyster

2006-09-30 @ 22:05:30
jojan

Nä, jagvet pengar e inte allt men det hjälper till lite...

2006-10-01 @ 14:35:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0