forts.Tisdag 26/9 2006

En liten kusin föddes i natt! (uppe i Stockholm), AGNES, tror vi hon ska heta. 3100 gram och 47 cm lång ??
Allt gick bra! Så vi önskar Erik, Linda, Malte, Oliver och Ludde Lycka Till!!!

Idag har Ingrid och jag varit på "tjej-träff" istan.
Vi käkade lunch på NORMANS DELI (ursäkta, mendet är bara INTE gott där, som vanligt....).
Satt och försökte snacka medans alla barnen åt i omgångar, sov i omgångar och skrek i omgångar, (6 st).
Ingrid rymde in till Butik Blå (barnklädesaffären) och höll igång där inne, sprang ut ur affären med deras dock-sulky och körde race nere på hela Hansacompagniets under våning.
Sen skrek hon i högan sky när jag tog den ifrån henne, istället hittade hon en Bobby-Car som hon körde "jävligt" snabbt med runt omkring DIORS senaste höstkollektion.
En snabbvända på WHEAT (barn-affär!), alla shoppade loss, utom jag!!! Himla bra!
Sen körde vi och hämtade store-bröderna.
Måns hade varit olydig och tillsammans med ngr andra gått utanför skolans gård, där alla grävskopor håller till (det ska bli en ny och fin skolgård). Så fröken hade varit arg, jag tyckte inte heller det var acceptabelt,  det kan vara lite farligt att vara där, så jag pratade med honom och han lovade att integöra om det!
Hem och barnen lekte så himla fint med bilar hela eftermiddagen.
Jag stekte hamburgare och Nils jobbade över och kom hem senare.
Ska snart äta äppelpaj från våra äpplen i trädgården, det e bara SÅÅÅÅÅ HIMLA GOTT!!!

LIte TACK:
# Tack MALIN! för din otroliga blogg-support!!!!!!
# Tack CISSI!!! för din hjälp som jag fick inför "miljö-letandet" till moltex, badhytten....vera velour....
och för att du är så positiv till min blogg!!!!
# Tack ANNA!!! för du skickade min HERMES-parym du köpte i Tyskland, jag kan just nu inte leva utan den!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0