Lördag 2/12

Har jobbar på Insight idag 12-17.
Men innan det,  skulle jag göra en ljus-inställning på Mercedesen, (ska besiktas på Måndag).
Nils mumlade ngt om att jag minsann haft hela veckan på mej.....
Ursäkta men ska JAG fixa sånt "bestyr", på den fronten e jag nog lite gammeldags.
Nils var hemma med kidsen och det gick bra.
Det vara det, att han var tvungen att få lite "egen-tid" när jag kom hem, (tycke han).
(ääähh....får jag oxå lite egen -tid när han kommer hem från jobbet på måndag, snääälla...).

Ingrid for runt som en galning runt runt i huset och jagade Kalle, när jag kom hem.
Hon har blivit så "kill-aktig" när hon e med 3 killar!
Nu ikväll ska vi på Cockail-party hos Charlotte och Tomas i Skanör.
Ska bli kul!
Och vi har fixat barn-flicka till och med.
Första gången vi  lämnar Ingrid med någon så kallad "okänd", men hon heter iallafall Johanna...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0