JULEN I KALMAR 23-28/12

Äntligen fick man då vara ledig!!!!
Lördag till Torsdag i Kalmar, (5 dagar det var länge sen).
Vi har haft det jätteskönt och trevligt men intensivt.
(Även ifall man INTE hunnit med allt man "skulle" typ långpromenader, bowling, bio med barnvakt, träffa alla kompisar m.m.).
MEN.....vi har träffat våra familjer och DET har varit Nice.
Julen går snabbt!
Vi har sovit gott i Svärföräldrarnas sängar (tack snälla Birgitta o Ingemar!!!!), ätit gott och suttit uppe på kvällar och pratat, DET gillar vi.
Pojkarna har spelat tennis och Måns, "sport-fantasten" slog bollen 60 ggr över nät.
Ok, Farfar hade lovat han 5 "micro-stars" men ändå.....
Vi har ätit gott och som sagt fått umgås med varandra.
TACK! för alla fina julklappar, JAG blev jätteglad och det tyckte jag nog att jag var värd.
Nils blev oxå glad över hans julklapp från mej!, fattas bara.....
(jag var lite orolig.....)
Men det var han värd, min älskade bästa man!

Tack snälla Birgitta och Ingemar för vi fått "härbärga" hos er!
Och ni "stått" ut med det!  (det e aldrig ngr problem med att äta, dricka o sova hur mkt man vill).
Tack snälla Mamma och Ralph för fin julafton och julbord (det e alltid så gott!).
OCH.....den årliga Lutfisk-middagen, som jag nästan kan dö för!
Men....nu är vi hemma och det e oxå skönt.
Barnen har packat upp sina julklappar och fixat i rummet.
Jag tvättar, packar upp och fixar iordning allt.
Det e kul att vara borta men oxå skönt att komma hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0