JULAFTON 24 December!

Så kom ändå Julen till oss!!!!
Vaknade tidigt vid 06.30.
Pojkarna förväntansfulla, och tittade i strumpan vad tomten lagt dit....
Klockan 10.00 var det dags för julspel i Rinkabyholms församlingshus.
Sen promenarede vi bort till Mamma & Ralph.
Där hela syskon-klanen var samlad.
Jul-lunch, snaps och allt går ju rätt livat och högljutt till när vi träffas.
Kalle anka, glögg och så kom jultomten med Kalmar FF mössa, som Måns kommenterade.
Julklappar till det oändliga.
Och alla blev glada och nöjda.
Julaftonskväll fortsatte hos Svärföräldrarna en bit bort, tillsammans med Erik, Linda, malte o agnes.
Julklappsöppning, lutfisk och risgrynsgröt tills det sprutade ur öronen på oss.
En jättetrevlig och lugn julafton!
Barnen var glada och nöjda.
Måns hade lagt upp sina paket vid sängen och så sa han:
-jag e så nöjd, jag har fått allt jag önskade mej, nu behöver jag inget mera!
Vi tackar för alla fina julklappar och trevligt sällskap!
Nils! för OTROLIGT fina julklappar!
GOD JUL!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0