Söndag 15/9

Det känns just nu som min blogg bara handlar om fester och middagar..
Nåväl..Livet ska väl vara roligt och härligt!
Och eftersom det varit mycket jobb i veckorna har jag ej hunnit blogga om det vardagliga-
När jag väl är ledig är det på helger och det är då det händer...oftast...det roliga :)
Nu finns jag även på instagram: jojoandthejojos.
Och jag vet inte riktigt...eller jag kan inte bestämma mig vilket som är bäst.. av alla
Blogg, Facebook och instagram.
Blogg...eller MIN blogg är ju ngt för mig själv och kanske andra.
Där dokumenterar jag....
Likaväl som jag framkallade foton och satte i fotoalbum förr, så har jag nu fotona dokumenterade på min blogg.
Har ju nu bloggat i 7 år och har ju en del att titta tillbaka på ...
Roligt, om inte så för barnen.
 
Igår hade vi Middag för lite vänner.
Maten blev lyckad.
Föst blev det tilltugg, sen åt vi Moules Cremé, sen Parpadelle med oxfilé, kantareller i gräddig sås och sen en variant av Pavlova tårta.
De sista gästerna gick vid 03.00, så det var väldans trevligt.
 
Idag har det varit en lugn dag med städ och familje häng...nu ska vi kolla på film och äta nybakade scones!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0