V.26...Oj vad tiden går snabbt liksom... Fre 28/6

Nästan alla JUNI månader har varit tomma...nej, inte tomma...men väldigt få med inlägg...
För att: det är årets mest intensiva månad.
Denna Månad:
-har jag varit på skolresa med 20 st 13 åringar i 3 dgr i Göteborg!
-firat en 11 åring!
-upplevt en "stirrig" tonåring  som bara är början på ngt ...... hmr...
-fixat och donat i vår så kallade trädgård
-målat och målat och målat.....vår staket på vår lilla veranda....
OCH....varje gång jag målat så har liksom regnet kallat....så hela trädäcket har blivit prickigt....som jag sen fått städa och skrubba....GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
-varit på 100 st olika trädgård butiker...som jag velat runt i
-jobbat...jo det har jag hunnit med
-Firat Midsommar
-tvättat fotbollskläder x 100000
-planerat semester 100 ggr om
-gjort flädersaft
-Lämnat 2 söner i omgångar på tågstationen på väg till Kalmar
Nu är den yngste där och blir så omhändertagen av Farmor och Farfar <3
och lite till.....
 
Och idag!
I dag VANN vår lille son med hans lag, MFF P 13 i SM!
Shit pommes frites!
31 mål och 1 insläppt (på straff)!
OJOJ!
Måndag-Fredag har de slitit och kämpat på.
När de sen vann 1-0 på övertid och stod och hoppade och skrek i ring:
-Hoppa om du älskar Malmö FF!
Så var lyckan oändlig!
Vi har firat ikväll! och vi är stolta över vår lilla Målvakt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0