MYCKET!! Avsked, Dinnertime m.m. Söndag 2 Juni 2013

JUNI....The New December!
Lika stressigt som det är innan Jul i December, lika stressigt är det i Juni, innan avslutningar, med utflykter, grill, alla aktiviteter (vissa) ska avslutas m.m. m.m.
Men här går det undan......som vanligt!
Måns hade avskedsfest för hans killklasskompisar här hemma i Fredags.
Det grillades, badades, åt glass och godis och avlutades med film till sena natten ;)
Jaja....13 åringar! Men...vilka härliga killar de är.
Vi tyckte det var lyckat och Måns var nöjd!
På lördagen var det jobb, sen hem o svida om till Falks Dinner på Vellinge Väster.
Vi tog ett glas Champagne här hemma innan med Lindgrens.
Moules, skaldjursplatå och massa gott von och mycket snack.
Super trevligt och mysigt och roligt!!!
Tack Charlotte och Peppe!
Ni kan ni....:)
Idag vaknade jag upp med värsta blåsan under ögat, vagel, eller vad vet jag.
Jobbigt!
Men det är jag väl förmodligen värd, så "hårt" som jag lever:)
Nä, nu har vi haft lite vilodag här hemma innan laddning inför skolresa med klass 6B till Göteborg.
Jag är "såklart" anmäld Mamma som följer med i dagarna 3, men det ska bli skit kul!
Liseberg, vandrahem, mini golf, glass och bus är vad som väntar!
Jag ska då vara med på ALLT!


Kommentarer
Malin

Ta en bommulstuss/pad häll på så varmt/hett vatten (helst sterilt kokat vatten om du orkar) . Stäng ögat och tryck kompressen mot vageln. Lindrar smärtan och den försvinner så mycket snabbare. Upprepa minst 3 gånger om dagen..

2013-06-03 @ 06:51:17
URL: http://malinlondon.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0