Tisdag 8/1

Måns klippte sig igår....
Utan Mamma Jo var med.....
Han tog saken i egna händer, sina egna pengar o gick o klippte sig.
Åååh vad han blev besviken....
Det blev både för kort o inte alls vad han tänkt sig....enligt han själv.
-Mammaaaa....du skulle varit med o styrt upp det!
Så går det när inte Mamma är med.
Men såklart man som mamma måste släppa taget...även ifall jag erkänner att det är svårt.
Jag vill ju (som alltid) vara med o styra upp det hela, jag tycker ju såklart att jag har bästa kollen.
Det "sjuka" är ju att barnen, främst Måns oxå insett det.
Vilka Lyxproblem....
Glömde säja...att jag tycker han är uuursöt vilket som.
Hans nya frisyr är lite 50 tals aktigt!
 
Bestämd smak som jag har....
Så har jag svårt för att prova ngt annat när jag väl bestämt mig för just "det" eller "det".
Som tex hudvårdprodukter el skönhetsprodukter över huvudtaget.
Jag har fått prova detta nya märket: Body Farm, både Bodymilk och shower gel, som doftar Sweet Line, så gott att man vill äta upp det.
Lovar, det doftar verkligen så.
Body milken är len och tunn som jag vill ha det...på vintern (på Sommaren måste jag ha typ olja el en fet kräm).
Prova detta! Super god doft och känns len som sammet och det är naturliga produkter.
Gå gärna in på deras hemsida:
bodyfarm.se
 
 
 
 


Kommentarer
Bodyfarm Natural Products

Hej igen,
jag ville bara säga att det är kul att du gillar våra produkter. Tack för berömmet!

Du kan bortse från min kommentar på ett tidigare blogginlägg - jag såg inte detta inlägg först.

Bästa hälsningar
Bodyfarm Natural Products

2013-08-27 @ 11:47:47
URL: http://www.bodyfarm.se
Bodyfarm Natural Products

Hej, såg just ditt inlägg. Kul att du gillar våra produkter!

Bästa hälsningar
Bodyfarm Nordic

2013-08-28 @ 14:34:02
URL: http://www.bodyfarm.se
Bodyfarm Natural Products

Hej, såg just ditt inlägg. Kul att du gillar våra produkter!

Bästa hälsningar
Bodyfarm Nordic

2013-08-28 @ 14:34:13
URL: http://www.bodyfarm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0