"Skomakarens Barn.." Tor 31/1

Vad tycker ni?
Om min lilla "installation"?
Äntligen har jag tänkt färdigt....och denna vägg blev såhär.
Jag är såååå spontan i det mesta men....jag kan verkligen snöa in mig och vela i evigheter på hur jag ska ha det omkring mig....
"Skomakarens Barn har inga skor".
Fotografens barn har inga foton.....:)
Jo, det har vi. Jättemånga!
Men det är JAG som fotar på "fritiden".
Detta fotot är förra året 2011 års Julkort, barnen är gulliga tycker jag.
Nils har skrivit ut det på canvas o spänt på en ram.
Vips! så lätt o så billigt....
Och varför gör Vi eller jag menar han det oftare...
Vi har ju tusen milijoner foton.
Brevid har jag hängt två tavlor som jag  ramat in.
Noter och text från "Vår Sång".
Den sången som Josefin sjöng på vårat Bröllop.
" Can´t Take My Eyes of You".
Frankie Walli sjöng den låten, eller Laureen Hill eller The Fudges.
Texten är bara sååå bäst!
Och denna vägg blev rätt så bra, tycker jag!
Nils tyckte såklart att tavlan inte skulle hänga där.....och att det såg "schaffsigt" ut tillsammans med Not-text-tavlorna.
Jag förklarade för honom (efter diskussion på jobbet om hem, haha...)......
Att jag numer vill ha ett Nordiskt Hem....
Ett stilrent men bohemiskt.
Ett vitt fast beiget med färg.
Ett dyrt men slarvigt.
Ett Svenskt Tenn  och lite arvegods.
NI VET!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0