Min Dotter,Tis 29/1 2013

Min Dotter!
Min lilla Kicka, min "Star-shine", min underbara söta lilla Ninni.
 
Igår när jag la henne och hon (som vanligt kryper ner i just MIN säng och som alltid somnar där) håller i mig på ett sånt där helt underbart ömhetsbetygande sätt och små pratar...
-Mamma!
-Jag vill ärva dina tänder! 
(Ja, för mina är sååå mkt vitare än Nils, så det är ju inte så konstigt:)
-Och så vill jag ärva dina svarta tights!
( Hon menar mina svarta H&M tights, lagom noppriga och smått utgångna...).
-Sen vill jag ärva den ljus blå glitter kjolen!
(Super snygg by Malene Birger Kjol, förstår klart o tydligt att hon vill ha JUST den!).
-Och...ditt halsband! säjer hon till sist och tar tag om min hals.....
(inte så konstigt...ett diamant prytt J).
-För då kan jag ALLTID tänka på dig när jag har det, när du är död!
 
Ååhh...dessa små barn med så söta och konstiga ideér och kommentarer.
Tack! För du lilla människa....förgyller våra liv med glädje och livs lycka! <3


Kommentarer
titti

Hej kära svärdotter! Bra att du tar det på rätt sätt. Ta vara på dessa stunder för de är bra att ha när livet gungar. Hon är en superunge på alla sätt! Kram Sväran

2013-01-30 @ 12:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0