Söndag 24/2

TRÖÖÖTT!
Det är det jag är...
och
YR.....
Men.... igår hade vi en JÄTTE MYSIG, ROLIG, KÄNSLOLADDAD, GALEN KVÄLL.
Vi i familjen och tillsammans med MIN fina BÄSTA Roliga FAMILY.
Jo men vi trivs ihop och är rätt så lika alla.
Det skiljer rätt många år mellan alla, mest mellan mig och de andra "små" i och med att jag blev stora syster när jag skulle fylla 8 år.
Och såklart det varit mååånga år där vi inte kanske haft JÄTTE mkt gemensamt mer än syskon kärlek och lite syskon bråk.
Men jag har ALLTID....ALLTID hållt av mina syskon MYCKET.
Jag ÄLSKAR dem såååå mkt och är så jäkla stolt över dem.
Och de berättar alltid om hur mycket JAG betytt för dem genom deras uppväxt.
Jag blir så glad o lycklig varje gång och igår grät jag som en lite flicka när min bror berättade om hans minnen....
Av lycka och glädje såklart...
De har alltid varit  som mina små barn som jag har fixat o donat för.
DET....är ngt som jag är JÄKLA STOLT över, att jag självklart genom hela livet brytt mig om dem och alltid varit generös och agerat som extra Mamma till dem.
Och de har aldrig tyckt det varit jobbigt att jag brytt mig så mkt.
Det känns både fint och bra.
 
Vi hade som sagt bokat detta datum sen länge och alla hjälper till och det är himla skoj.
Jag fixade charkisar till för förrätt och Summerbirds kokosbollar till kaffet
Matilda fixade förrätt ,Mamma Huvudrätt och Sigrid och August Dessert.
Såklart att vi gillar mat alla och gillar vin, och vi gillar även att snacka, skratta och helt enkelt ha himla ROLIGT IHOP.
TACK för ni finns allihopa!
YOU MAKE MY DAY!
Och jag känner mig som tryggast med er och vet att ni alltid FINNS där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0