Happy Valtenin Day 14/2

HAPPY VALENTIN DAY!
Tänk....det firades inte när jag var liten.
Iallafall inte i Kalmar, mina första barndomsår.
Nu ska det firas och firas.
Jag gillar iofs att fira.... men Valentin....Nja...
Men jag är ju inte den som är den....jag föll för trycket detta år.
Barnen fick välja Middag, alla fick ett choklad hjärta på tallriken och en 50 lapp under tallriken.
Svärmors tips <3
Film på kvällen med kladdkaka o glass (dock bara Nils, Ingrid och Karolina som kollar).
Men ändå...jag bjöd ju till :)
Kalle hade köpt Choklad ask (helt överraskat) för sina egna pengar både till oss och till sin flickvän.
Mer om detta...i ngt annat inlägg.
Helt "random" ...är det en liten tjej fr H-viken....
Jag är MKT Happy för min Hortus kruka!!!!
PUSS!
Annars vet ju de som känner mig att jag tycker Julaftonar och Födelsedagar är H E L I G A!
Det är DÅ...det ska firas!!! tycker jag iallafall.
 
 


Kommentarer
Veronica

Alla dagar är värda att firas;) kram vronica

2013-02-16 @ 23:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0