Fredag 30 Augusti 2013

Över 1 månad sen jag skrev...
Ja, så är det när man är Busy.
Har hänt en del...Vi var på underbar semester i Biarritz, syd östra Frankrike...Atlantkusten, den delen av France vi gillar bäst....eller vi ÄLSKAR Frankrike vilket som helst.
Men...i Biarritz har vi semestrat sen 1992...jääääääääätte länge sen.
När vi kom hem var jag ledig i ngr dgr tills jag började jobba.
Sen har det varit fullt ös, som vanligt.
Måns har börjar på Idrotts grundskolan (Fotbolls Akademin) i Malmö.
Han fullkomligt Älskar det! Numera sköter han sig själv....(än så länge ja..) med att ställa väckarklocka, ta bussen dit och hem, fixa med sina träningar etc.
Duktigt!
Karl har börjat 5:an och Ingrid 2:an.
Så nu är det i full gång och vi har mkt att se fram emot <3
Igår hade Jag och min "Perfect Match" 15 årig bröllopsdag! Ja, den firades inte...för jag kom hem klockan 22 efter PompdeLux...som jag för övrigt Super-race-kör..nu igen.
Men ikväll ska vi fira och ha det mysigt!


Kommentarer
Sara

Äntligen!! :) härligt m lite updating! :)

2013-08-30 @ 22:54:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0