Pool MOET och Svärisar.....LÖR 15/9 2012

Jo men det blev rätt så bra, det där med POOL!
Jag var emot det....
Nils och kidsen....FÖR DET!
Pappan och kidsen badar varje dag, varje kväll....hela tiden........och bastar.
Jag har badat 2 ggr....
Och ...jag tror INTE de kommer tröttna.
Det där med att bygga pool, det var nog bra....för GUD vad de hoppar, simmar, ryggsimmar, krålar, dyker och leker....så roligt!
Jag är en nöjd Mamma!
 
MOET stod på bordet igår kväll.
Mina "Svärisar" tyckte vi skulle fira / inviga POOLEN med Pompa & Ståt!
Så fina de är, mina "Svärisar"!
Jag tycker om dem.
Farfar Ingo kom igår kväll.
Svärmor Titti (som är på Maria Ordern fre-lör...men hoppar Lör kväll, för hon vill bada) hade packat ner bad badbyxor och baddräkt till henne och svärfadern, Kingen Ingemar.
De vill inviga poolen med MOET! Så himla coolt!
Farfar Ingemar har redan tjuvstartat med ett dopp i dag......han kallade det:
-Arbets Dopp! (efter har hjälpt Nils med att klippa häck).
 
Jag tycker om mina "Svärisar".... Jag tycker om att ha dem här, äta Middagar, dricka lite vin, snick-snacka och bara mysa!
De gillar flärd / Moet och Invigningar!
Nu......
Lördags Dinner, med Ankbröst och tillbehör......vi väntar på Titti....när hon kommer ikväll, inviger vi poolen med MOET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0