Missoni.....Mitt Liv i 170......Ons 26/9

Mitt Liv går nu i 170 och jag känner att jag inte hinner med.
Jag ska snart ha min kvinnliga period (ursäkta om jag blev intim med er) och jag är som ett monster, jag är såååå arg och irriterad på alla.
Retar mig på folk och ja helst skulle jag vilja bråka riktigt rejält med ngn...fast det vill jag ju inte, på riktigt!
 
"Missoni släppet" i Tisdags.....ja  Gud vilken "hype".
Helt ok...köpte såklart inget till mig själv, och nu låter jag riktigt negativ o bitchig men.....jag vill inte riskera att ha samma dress som ngn annan på en fest el middag.
Det var inte min stil.
(Dock visade väninnan P mig en dress som hon köpt och den var fin och hon kommer vara väldigt fin i den).
Folk stod med högar!!!
Köpte lite till Ingrid och Vivi, vet ej om det kliar o sticks enligt Ingrid...hon får prova igen.
 
Nä det e bäst jag går o lägger mig innan jag förpestar stämningen ännu mer...
Jag är hemsk, ja jag erkänner!
Nu ska jag lägga mig med Hanna o Amanda :) på Web tv i Maccen.
Ngt jag tycker är riktigt roligt och kan identifiera mig med, just nu!
 
 


Kommentarer
Veronica

Tack för idag:) tyckte inte du var bitchig bara trevlig! Va fin Ingrid var i Missoni, supersöt!

Svar: Ja, idag var jag på bättre humör.Jag fick ordentlig mat (varm) och mellanmål (mc flurry m x-tra allt).
Hoppas du blev nöjd med dina inköp....många Vellinge bor i "buttan" idag :)
Ingrid, hon behåller nog allt, har hon bestämt.
Johanna

2012-09-27 @ 22:30:57
URL: http://Veronicaheart.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0