Hyss, PompdeLux och Missförstånd...Tor 13/9

Åh NEJ Åh Nej!
Jag menade inte att jag är SUR för ni inte kommenterar...
Verkligen inte. PUSS OCH KRAM till er, alltså.
Jag har både fått kommentarer på Bloggis och sms...typ...f´låt.
Nej, jag menade VERKLIGEN inget illa. Jag VET ju att ni läser, det ser jag på statistiken. Inte vem och hur ofta...PROMIIIIZE!
Ja, det kan misstolkas, det med att skriva/ maila och sms.....det tänker jag på ofta.
Det e faktiskt bättre att ringa upp, så man hör personens tonläge och kan förklara sig/ försvara sig.
 
Hyss.....Vad har Måns gjort med sitt vackra, mörka, välformade, perfekta och underbara vänstra ögonbryn!??????
Jag blir tokig! hur kan man förstöra ngt sååå fint!????
Tok-unge! Men han har en idol, så vad ska man säja?.
Fattar inte om det ska vara sexy eller se ut som ett ärr.......
Hot: Tänker inte köpa Skolfotot detta år!
 
PompdeLux...
Jag har "pompdeluxat" nu i 1 månad!
Och nu har mina egna barns kläder kommit, såååå fina.
Ingrid älskar redan sina, uppblandat med annat såklart.
Och Killarna gillar sina jeans och chinos.
Det har jag som argument på arrangemangen....
-Mina 10 och 12 åriga killar (som är sååååå medvetna, speciellt den äldste) de föredrar PDL jeansen före både Diesel och Vingino.
Men dessa arrangemang....sorry!
Jag skulle kunna skiva en bak bok om dessa kladdkakor och äppelpajer!
(gillar bäst...vin och charkisar i V-llinge...K <3.
Jag kommer bli tok fet av alla kladdkakor jag äter på kvällarna!
Och alla Mammors kommentarer och argument...., jätte intressant och galet roligt!
OOPS! Menar inget negativt nu!
Utan mer......det är intressant.....
Nästan alla mammor säjer samma sak....den man minst anar...tokhandlar och hur som helst tycker jag det är fiiina kläder för en sjukt billig peng.
Nu.....dusch och sängen!
 


Kommentarer
Caroline

Du är för härlig Johanna! Klart man ska ha vin och bubbel på Pomp de Lux kram

2012-09-14 @ 19:00:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0