Helg som man inte borde orka med.....Mån 26/11

Ja, det var en HELG som man inte borde orka med.
Men det gjorde jag...
I fredags fixade jag Tjej middag här hemma, 9 tjejer som åt och drack (3 rätters och såklart min parad rätt, Anka).
En massa skratt, galna diskussioner och "solsidan" kommentarer, utdrag fr vårt "riktiga liv".
Herregud! tur att man har många vid en sida som är lika galna och crazy som en själv, annars hade man börjat undra....eller börjat söka hjälp.
Sista gästen gick 03.30 o då fixade jag lite en halvtimme, sen stupade jag i sängen 04.00.
Förstod inte HUR jag skulle klara dagen efter......
 
Men ...det gjorde jag.
Vi tog det lugnt hela familjen och ja....jag var en närvarande Mamma, lovar!!!!!!
Men på kvällen var det dax igen för fix o klacka skor.
Kidsen skulle vara hemma själva så efter mys fix med dem så körde vi bort till Veronica och Hans för Dinner Time.
Super trevlig kväll som urartade till Dans och Banan krig.....
Ja, "inget kalas utan krossat glas".
Det roligaste var nog när Peppe ställer sig upp för att hålla tal..... trodde vi.
Nä, då visar det sig att han även är Trollkarl och en Opera sångare som tar i för kung o fosterland och sjunger så vi nästan tror han ska få en hjärt infarkt.
Herregud! vilken mästare!
Vilken rolig kväll!
 
Jag var helt ok i går, Söndags och tillbringade 1 1/2 i Bus-fabriken med lite mammor som fikade o skvallrade när Ingrid o hennes klasskamrater var på kalas.
Vilket ställe,....men det tar vi i nästa inlägg.
Kan bara informera att det var total kaos o helt hemskt!
Kollade även på när Kalle spelade bandy match och gjorde "hat-trick" + 3 mål till!
Oj, vad han gillar sin Bandy!
Måns har redan planerat för hans framtid i både Skåne lag och Lands lag.
Storebror har höga Mål och Förväntningar!
Kalle är mer glad om han få vara " KING" i Vellinge! och käka Toast och bli klappad i ryggen i cafeterian.
Nils jobbar i Sthlm denna vecka och jag har det otroligt mysigt hemma med kidsen med hämtmat och glass o godis i sängen med TV PLAY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0