Söndag 6/5

E just hemkommen från en serie match med Karl, tennis match alltså, Vellinge TK.
Som han tyvärr förlorade, men det var en bra match!
Och positiv som han är.....så sa han till tränaren att han ABSOLUT kunde tänka sig spela fler matcher framöver...
Nils var domare, han var nyss hemkommen från Måns fotbolls match mot Kirseberg i morse....
Mycke spel, herregud, min man...han är helt enorm med att köra, kolla, coacha, dömma och lägga ner sin S J Ä L i sina barns sporter.
10000000 +++++++++++++++ poäng!
I fredags var jag på Tjej middag hos Åse. Hon och Helena var värdinnor denna gång.
Tyvärr lägger jag inte ut några kort för vi alla såg så himla fula ut på alla kort! hemskt va!? :)
Vi åt en supergo middag och lekte b.la en lek som heter.....ligga, gifta eller döda.
Som jag har inspirerats av Amanda och Hanna Widells program.
Ja, jag tror man behöver ngr glas vin för att delat i denna lek, men den är rätt så kul.
Igårkväll var Siggan ute hos oss och käkade middag.
ja, hon lagade faktiskt till den också...
Och jag kan säja detta: det finns inget som jag uppskattar såååå mkt som att bli bjuden på MIDDAG made by someone else!
För tydligen enligt min man har jag tagit detta matintresse/ matlagning ifrån honom.
När jag de första åren vi var tillsammans la mig i hans matlagning samt klagade och domderade.
Kan vara sant, kan vara inte sant!
Kan vara hans brist på ork och intresse kan vara så att han känt sig känslomässigt nedbruten av mina mat betyg.
Nåja...vi ÄLSKAR mat båda 2, och det är det första jag tänker på när jag vaknar varje morgon.
OCH.....det ligger i vår släkt!
Lika så - att gå hårt- ligger i vår släkt :)


Kommentarer
Myggan

Tack för en jätte mysig lördag! Kärlek<3

2012-05-06 @ 21:20:43
Anonym

å köttet var ok, eller?

majskolvarna haloumin dög de?

undrar han som stod ensam ute vid grillen.....:)

2012-05-06 @ 22:24:01
Myagi

Köttet var riktigt saftigt, majskolvarna perfekt grillade och haloumin riktigt göttiga! Ha ha:-) Bra jobbat Nisse!

2012-05-06 @ 23:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0