Söndag 4/3

Vår i Vellinge!
Ingrid och Isabella har picknick!
Ett litet Hello Kitty Tält ute på den STORA ängen!
Vilka sötnosar<3<3<3
När jag smög på dem, så satt de och skrattade och fikade, en och en annan rap.....
LYCKA!

Idag har vi haft visning, kollat in vårt nya hus....det kommer bli såååå fint och jag känner mig så glad för det!
Panik inför allt jobb bara, flytt, släng och stress! Men det är jag van vid :)
Är nog den mest "stress tåliga" människa jag känner :)Det skulle nog stå
högst upp på min merit lista, JOhanna-stresstålig!

Karl och Nils var upp i Sölversborg på Ishockey-Cup igår, som de förlorade i kvartsfinal.
Men de var lika glada för det :)!Kalle var iallafall överlycklig för han vann så månag priser på lotteriet! De var borta hela dagen och kom inte hem förrän kl 19.00.
Jag jobbade, Måns lekte med kompis och Ingrid var hos Isa.

VÅR!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0