Tisdag 24/1

Är just nu mitt uppe i ett Marathon arbets pass (9 timmars dagar..)....men jag lägger in ett snabb blogg inlägg.
Jag älskar att prata om mig själv och min familj!...
...som ni läser här nedan......
Både positivt och negativt, jag är otroligt ödmjuk (jo faktiskt) men oxå mkt utlämnande....så utlämnande att min man ofta tycker det är lite för mkt.
Men sån är jag och har alltid varit....skulle vilja vara lite mer sval och svår....ni vet Grace Kelly.
Jag är galen och hysterisk, men även snäll och lugn emellanåt.
Jag tycker jag själv är ganska rolig!
Absolut inte självgod snarare Självgenerös...bjussar på mig själv och skrattar åt mig själv.
Lojal.
Streetsmart.
Levande uppslagsverk (fick jag sms:at av en vän idag...och då menar jag inte magnetismens matematiska historia).
Allt eller inget...emellanåt.
Generös och älskar att ge, behöver inte få,  men ibland undrar man :)
Är uppfostrad: alla är lika mycket värda.
Jag kan nog vara rätt så hård, ja...ni vet med mina åsikter. Jag kan vara kall....men får så lätt dåligt samvete att jag ångrar allt elakt efter ngr sekunder!
Lite smått nonchalant har jag fått höra...inget illa menat...alls....
Känslosam.
Inte långsint, kan byta åsikt på ngr minuter.
Jag är impulsiv men eftertänksam med vissa saker och OTROLIGT velig med mkt.
Jag är intensiv och absolut INTE långsam......har lite svårt med allt som går lååååångsamt.
Klumpedunsan själv...men som tyvärr är ett släktdrag (alla mina systrar, bror och far är/ var likadana).
Pratar mycket och ofta, älskar att vara lycklig och glad och få hysteriska skratt anfall, finns inget bättre!!!
ÄLSKAR att vara i centrum och vill inte stå bakom :) när fy så tråkigt!


Min kusin har blogg nominerat bloggar hon läser.
Hon bor som sagt i London och skriver dö roligt.
Min kusin är bloggare sen Juni 2005, och det var hon som inspirerade mig till BLOGGERIET, jag började Sep 2006.
Och såhär skriver hon om mig:

Min ”fiiiina ” Vellinge kusin, som jobbar i klad affar. Jag far lite latt prestations angest av denna tjej, Harlliga middagar fint hus, perfekta barn och underbara klader. Som att lasa veckotidining men det rakar vara min kusin. Sen vet jag ju att hon ar helt galen och  hysterisk pa riktigt och inte alls sa fiiiin. Det hjalper.

http://malinlondon.wordpress.com/


Kommentarer
Ia

Sötaste Johanna! Känns mysigt att läsa din bloggnu när man är borta :) allt stämmer ;) kramkram ps men ta det lungt! Vill inte att du stressar för mkt !!

2012-01-24 @ 23:05:48
Veronica

Du glömde att du är grymt inspirerande! Längtar till skratt imorgon, galnaste tjejgänget! Kramelikram...

2012-01-26 @ 21:11:26
Malin

Sa roligt vi ska ha i mars. Har bett landis fixa bajs resturangen à la Johanna style.

2012-01-27 @ 14:37:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0