Söndag 22/1

Tjabaa! Veckan har mest gått åt till att jobba, men det har varit roligt!
Alla aktiviteter är i full gång, enda lediga dagen vi har i veckan är Måndagar då har ingen någonting.....
Annars ser veckorna ut såhär:
MÅN: Lediga
TIS: Ingrid ridning, Karl Tennis och ishockey, Måns fotboll, Nils Tennis
ONS: Karl Gitarr, Måns Fotboll
TOR: Måns Tennis, Karl Ishockey
FRE: Måns fotboll
LÖR: Matcher eller cuper i ngn sport
SÖN: Matcher eller cuper i ngn sport
Och DÅ är inte ngn aktivitet inräknad som jag, JOHANNA/ MAMMAN utövar, inga middagar eller fester, defenitivt inget jobb eller fika......
Håhåjaja...men som man bäddar får man ligga.

Denna Söndag blev så mysig och spontan!
Visning av huset då fikade vi på Björns, sen åkte jag och Ingrid på DISNEY ON ICE, 4:e året i rad med Poonam och Natalie. DISNEY ON ICE är bara såååå bra och hur fint som helst!
Helt fantastisk rekvisita och kostym, och vi har fått bra platser nu de senaste 2 åren, för jag känner en tjej som jobbar på Malmö Arena som fixar fin fina plaster till oss :)
När vi sen står o väntar på att Nils ska hämta oss, så kommer Cissi körande..
-Mamma, där kommer vår  bil, säjer Ingrid.
-Nej det är bara Cissi, säjer jag och vinkar glatt!
-hon är säkert på väg till sitt jobb! säjer jag.
Cissi stannar och vevar ner rutan:
-Jag ska hämta er!
HAHAHAHAHAAAAA,,,........säjer jag till mig själv.
I vår bil!!!!  Hur kan jag inte lägga märke till att det är VÅR BIL!!!!!
Det är helt oförståeligt, men sååååå TYPISKT MIG!
Cissi och Tomas hade spontan besökt oss och haft och en mysig eftermiddag här hemma med lite pulka åkning efter vår 4 hjuling :)
Så när jag blev hämtad och kom hem så anordnade vi en spontan Middag, och eldade i öppna spisen :)
OMG! Det är inte ofta Nils går med på det :) elda alltså.
Så  mysig Söndag det blev!!!!!!
Spontana grejer är INTE min grej men är faktiskt riktigt trevligt!!!!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0