Onsdag 18/1

Livet är riktigt orättvist ibland.....
Speciellt när den dära jävla skitsjukdomen drabbar ens nära och kära!
Jag hatar den! Jag fruktar den! Jag är sååå jäkla rädd för den!
"När man tänkte guud vad bra vi har, då slår det till...."
VARFÖR?????
Den drabbade min ÄLSKADE Pappa, Lennart Per Axel som fick akut blodcancer och kämpade i ett halvår.
Han var född 530128.

Vår fina Vän Robban är en kämpe, en stark man som JAG VET kommer klara detta!
Det kommer han!!!!!!!!!!!!!!!
Han skriver om sin "Livs tuffaste fight" på:
rcarlberg.wordpress.com

Jag ber till mina speciella skyddsänglar att vara med Robban och hans fina familj i denna fight och vinna den!!!
Vi tycker såååå mkt om han och hans fina familj <3
Vi sänder 100000000 miljarder x 100000 biljoner med styrka och dunderhonung!


Kommentarer
Anonym

TACK..!!.. Vi tycker så himla mycket om er också! Det skall bli många somrar i Biarritz framöver.!!. Många goda middagar med gott vin. Finns inget annat. Stor kram till er alla!

2012-01-19 @ 13:23:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0