Måndag 30/1

Idag är jag L E D I G!
Så morgonen tillbringades på Björns kondis där vi alla glada tjejer träffades och snackade ihjäl 2 timmar....
Så himla trevligt och skönt att ha dessa uber mysiga tjejer i min tillvaro.
Ni vet!
Jag tränade sen, jo visst....säkert 2 mån sen sist men NU MÅSTE Jag börja igen, för jag mår så mkt bättre.
Hämtade Ingrid på skolan vid 13 tiden och jag kan inte ens minnas  sist jag hämtade henne så tidigt, super glad blev hon iallafall. Så just nu jäser vår bulldeg, som vi ska baka ut till goda bullar! ("Snäckor" på skåååånska).

I fredags var jag på tjej middag, egentligen skulle jag såklart varit hemma efter en hård arbetsvecka och vilat...Men det e ju så trevligt att träffas alla. God mat var det oxå, och galet roligt värre.
Jag körde...i och med att jag skulle jobba dagen efter och ville vara representativ i butiken.
Men med detta gäng kan man verkligen vara sig själv....jag är iofs ofta mig själv.
Men typ den stilen: kissa och bajsa med öppen dörr, medans de andra sitter utanför och snackar...:)
hahahahahaha......!
Jobbade på Lördagen och var sen mer död än levande på Lördagkvällen.
På Söndagen hade vi visning och vi och Fam Carlbergs (Anneli, Robban, Isabella och Marcus) och bowlade på Big Bowl.
Veronica tyckte det var :-såååå INTE MIG att lägga ut en Bowlig bild på Fejjan.
Hon har iofs rätt, men jag tycker faktiskt det är kul att bowla, och barnen tycker det är JÄTTE kul!
Ingrid och Isabella var superduktiga.
Sen åkte vi hem hit allihopa och bara VA och käkade Anka med potatispuré med chevré och drack goda viner, det var en sån mysig Söndag och vi snackade och snackade och snackade.
Barnen lekte och lekte och lekte.....
Oj, nu skriker Ingrid att degen jäst över.
Tjohej!


Kommentarer
veran

Jag får väl vänja mig:) snart kommer det bilder från husvagnssemester och wct overall:):)

2012-01-30 @ 21:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0