Måndag 2/1 2012

Nu är det 2:a Dagen på det 1:a Året!
Och jag har många nyårslöften, detta året.
DETTA året ska bli bra!
Och min lilla 2011 års kavalkad kommer inom kort....

Nyårsafton firade vi hos Fam Nyqvist, där var även fam Svenby samt Karins syster Susanne var inbjudna.
Vi hade en Jättetrevlig kväll/ natt och åt och drack gott.
Barnen 8 st skötte sig exemplariskt, och de fick t. om smälla smällare med hjälp av snälle Pappa Martin.
Nils, är som sagt helt emot smällare och raketer så här hemifrån fick barnen inget. Måns var sååååå besviken.
Jag hade inga höga krav på Nyårsafton som jag ofta har på allting annat, därför blev det väldigt trevligt!
Vi kom inte hem förrän 03.15 så hela dagen igår tog vi det baaara lugnt.
Pojkarna sov till 12.15, rekord!
Vi andra tre till 10.30.
Gud! Vad Mysigt det var med en kravlös Söndag med film, pizza och chokladpudding som vi avslutade med 2:a delen av GudFadern filmerna, som vi nu följer, hela familjen.
I L O V E !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0