Måndag 13/2

Jag är ett proffs på barnkläder, jo men det är jag:)
Kanske....jag nu slappnat av lite grann.
Men herregud vad jag hållt på med barnens kläder, sytt och knåpat, köpt ihjäl mig, skcikat efter, beställt, letat och funnit.
Mitt absoluta favvo märke är Bonpoint...såklart, för det e ju både franskt, klassiskt, stilrent och DYRT!
Har aldrig köpt Lego eller Molo, name it eller sånt färg-rikt (färg-galet är min åsikt).
Nu låter jag JÄTTE snobbig men detta har verkligen varit en sjukdom eller en galet intresse, detta med barnkläder!
Nu säljer jag ju POMPdeLUX som en side buisness och jag står verkligen för det jag säljer.
Det är ett danskt märke som designar både snygga, gulliga, söta, klassiska kläder.
Fina färger och fin design, Väldigt prisvärt coh ett märke som kommer Bonpoint rätt så nära. Faktiskt!
Kollektionen släpps nu den 20 Februari och jag MÅSTE säja att denna kollektionen är helt fantastiskt fin!
Och underbara färger och design!
Nu har jag upptäckt ett nytt märke, ett svenskt....ja förrutom HTKF (How to kiss a Frog) och Charlie lee så är detta är superfint märke. LIVLY!
Designar klassika men roliga kläder!
Ok priser och snart ska de öppna butik i Sthlm, de har ännu bara en web-shop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0