M Y S I G helg 14-16/12

Ja, en Mysig Helg har det liksom varit.
I fredags var jag ledig och handlade massa julklappar, irrade runt på Holister på Emporia som en dement pensionär och letade i mörkret ef snygga kläder till sönerna....
Hmr....
På kvällen hade vi Jul feeling med Hälleflundra, jordärtkocks pure´, löjrom och Chardonnay.
Ååh vad jag ÄLSKAR detta!
Gjorde en "favorit i repris" från när barnen var riktigt små, gav kidsen mat först, och sen åt vi 2 ensamna i lugn och ro.
Såklart det är mysigt med Fredags middag hela familjen.....men 1 skulle bort på sleep over, 1 annan unge fick akut hamburgare-hunger och den 3:dje hon är ju nöjd med vad som helst....
Sen såg vi HOLIDAY! En riktigt mysig julfilm som jag kan se hur många ggr som helst.
Cameron Diaz och Jude Laaaaaw..............
 
Nils och Ingrid åkte till Kalmar på blixt visit till Farmor och Farfar på Lördags morgon.
Jag jobbade och blev sen bjuden på Middag med sönerna hos Karin & Kalle.
Blev bortskämd med god mat, Champagne och mkt gott vin.
Vi snackade bort ett par timmar, sen vandrade jag och sönerna de 50 m hem.
Vi sov alla i vårt sov rum, som klubbade sälar och vaknade halv tio alla 3, Utsövda!!!
 
Vilken Morgon att vakna PIGG, hoppa i mina fantastiska Cashmere relax-byxor fr Davida (Alla Måste äga ett Cashmere relax byxor, för de är bara föööör sköna).
Karl spelade innebandy match (11-3).
Och jag har bakat Lussekatter för 2:a gången denna Jul.
Städat huset inför fotografering imorgon och nu väntar vi på Nils och Ingrid och jag bara ÄÄÄÄLSKAR Söndagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0