Julkort Ångest...annars är det bra....Tor 20/12

Skolavslutning i skolan för alla 3.
Såå gulligt! och lite sådär stämningsfullt!
Nu har de Jul Lov i typ 3 veckor...
 
JULKORTS ÅNGEST!
Jo men det har jag!
Ja, jag vet att det finns värre saker att hänga upp sig på.
Men...den grejen är ångestfylld.
Kan bero på att jag är uppväxt med en Julkorts-fixa egna korts-skickande -Familj.
Tänk att min Mamma tvingade mig vara med på Julkort ända tills jag var sådär 15-16 år.....
Och jag själv har skickat julkort sen vårt första barn blev född.
Julen 2000, Måns 6 mån.
Detta år har vi liksom skjutit fram denna lilla grej.
Vi har helt enkelt inte hunnit.
Och det är ngt jag retar mig på.
Det e ju dessutom synd om de 35-40 pers som säkert sitter o väntar på vårt "Ingvarsonska" julkort :)
 
Annars är det bra, mkt bra!
Förrutom det med julkort....knarkar jag JUL.....och njuter i fulla drag.
Ernst Jul på 4:an, tända ljus, Julmusik både på jobbet och i hemmet.
Julklappsinköp, lussekatter varje kväll, smakat Mando Diaos Glögg.
Mistel i en dörrkarm.
Blir så oerhört glad över små överrasningspresenter fr kunder ....bla Chanel make.
Julklappsinslagning varje kväll, köper lite nytt pynt här o där.
Knåpar på min egen Önskelista.....fast den är ju inte precis svår.....
Förstår inte varför alla tjatar om jag är så svår att köpa till :)
<3


Kommentarer
titti

Hej kära du! Jag håller på med julkort idag!!! Det blir kul att få efter helgerna. Jag har skickat ca 100 julkort i 45 år men i år har jag bara inte hunnit. Jag vill ha ert julkort när som helst!!
Kram en lite stressad svärmor

2012-12-21 @ 13:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0