GRANDPA....Jul....Pynt....Snö....Tisdag 11/12

Ååååh vad mysigt med JUL och SNÖ.
För en gång skull har jag börjat med "pyntet" i tid.
Och ja...jag känner mig nöjd.
Gran ska jag och Ingrid köpa i Helgen, har jag lovat.
Men vi ska fota hemma på Måndag så Granen kommer inte in förrän på Måndag kväll.
JAG (ja....JAG JAG JAG) klär granen i vitt o guld.
Har genom åren sparat på George Jensen jul pynt så det står för det "guldiga", sen blir det vita pärlemor kulor.
Jag är en sån där jätte hemsk Mamma som inte gärna hänger upp barnens handgjorda pynt....
Jo, längs ner isåfall.
Men...OBS! det är bara Jag som står för den åsikten.:)
I år har jag faktiskt förnyat mig lite, köpte guld tingel tangel kulor i de judiska kvarteren i Budapest som jag tror kommer passa in fint.
 
Jag har varit inne på GRANDPA.se
Och har fått ett fint present kort därifrån.:)
En JÄTTEFIN webshop med kläder, inredning, Vintage från många fina märken.
Jag har spanat in dessa två inrednings saker (se ovan)...
Älskar ju den "gamla stilen" i kristall....glas, whiskey karaff med kork. Så snygg!
Och lyxigt att servera i.
Eller den helt fantastiskt fina ljusstaken från från Little Joseph med "Bebis huvudet".
Orginell och passar in till både "black & White" stilen och den gamla. Cool!
Vad tror ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0