JOHANNAs 40 ÅRS FEST!

Ja....Min 40 årsfest blev mkt lyckad och när jag nu ser på de 400 fotografierna som Frida tog blir man ännu mer lycklig och glad!
Många fina tal!
TACK! Min ÄLSKLING NILS, min make och LOVE...underbar present och uppvaktning och en fint och roligt tal!
Du och jag i Vått och Torrt!
Tack MAMMA! underbart känslosamt och bra tal!
Tack Matilda, August och Sigrid (mina syskon) för fina ord!
KARIN! min fina vän,...överväldigad och rörd över vad du sa till mig och alla presenter.
ANNA! Svägerska....Tack! det var mkt fina ord!
SARA & IA! Alldeles för mkt....jag blev sååå glad!
MÅNS! Min äldste son hade skrivit en 3 sidor långt brev som jag fick på födelsedagen som jag alltid kommer spara.....vilka känslosamma kärleksförklaringar till sin MOR.
Vellinge-Ligan hade skrivit en sång med Helena som text skrivare....
Helt otroligt! och VAD GLAD och ÖVERRASKAD jag blev!
 
 
Johanna (melodi Euphoria)
 
Ett hus...ska vara vitt med stora glasparti
Med pool...och massor utav grejor i
Ett hår....ska vara färgat blont och väldigt stort
Ett liv ...ska levas på en liten ort
 
Joha-a-nna
Har koll på vad folk borde ha
...för byxor, skor och handväska
Hon säjer a-a-a-a-a-a-a
Joha-a-nna
Har koll på vad folk borde ha
...för byxor, skor och handväska
Hon säjer a-a-a-a-a-a-a
 
Det finns folk, som tycker man ska klä sig hur som helst
Det är fel, då man ännu inte blivit frälst
Om skorna ej passar med väskan, så skulle man ju bli helt knäckt
Om alla har koll på garderoben, så skulle världen va´perfekt
 
Joha-a-nna
Har koll på vad folk borde ha
...för byxor, skor och handväska
Hon säjer a-a-a-a-a-a-a
Joha-a-nna
Har koll på vad folk borde ha
...för byxor, skor och handväska
Hon säjer a-a-a-a-a-a-a
 
Och mannen...ska heta Nils och gilla sport
....men bilen...får vara av en rostig sort
 
Joha-a-nna
Har koll på vad folk borde ha
...för byxor, skor och handväska
Hon säjer a-a-a-a-a-a-a
Joha-a-nna
Har koll på vad folk borde ha
...för byxor, skor och handväska
Hon säjer a-a-a-a-a-a-a
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0