Torsdag 12/4

Ja...Påsken var härlig!
Vi var på Middag hos Ståhles och det är ju alltid Trevligt att umgås!!!
Tack Cissi och Tomas, We Love You <3

Ingrid, vår lilla underbara Dotter tävlade i sin 2:a Hästhoppstävling på Annan dagen.
Jag, som inte är en Häst tjej försöker vara en Häst- Mamma så gott det går....
Kanske tur att jag inte varit en Häst tjej för då kanske jag skulle förbjudit Ingrid.
Hon fixar och donar bra tycker jag, där i stallet.
Ja, så har vi ju andra snälla och bra Häst-tjejer/ mammor och pappor som kan hjälpa till!
Som sagt, vi gick banan 1-7 hinder 4-5 ggr och jag visste inte riktigt om hon hade memorerat den.
Sist i Tävlingen ropades -INGRID INGVARSON på MAJA! ut...
Och ja.....startade och travade igång och hon fixade det hur bra som helst.
Förstod inte varför hon valde MAJA, för MAJA är super upp-spelt...
Dessutom mobbade både Pappa Nils och Farmor henne att hon liknar en åsna :)
Farmor som sett en och en annan häst tävling i sina dar tyckte Ingrid var super cool och självsäker och lugn.
PUH!
Ingrid var nöjd o belåten efteråt och fick pris och fick leda "äre-varvet!
Jodå....man kan inte annat än att vara stolt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0