Söndag 15/4

Nils barndomskompisar fr KAAALMAR kom ner för att gå på matchen KFF-MFF!
Ja, sååå långt för se de förlora, hihi...saken är den att Håkan faktiskt bor i Yngsjö.
Inget går upp mot gamla Barndomskompisar, så är det....
Snacka om att alla Nils kompisar mobbat Nils efter han gått över fr Kalmar FF till Malmö FF.
Dessutom har Nils spelat i KFF som barn...
Hela veckan har det "terrats" inför matchen mellan Kalmar o Malmö.
De fortsatte sen vidare "ut" efter matchen ett helt "Kalmar-gäng" inkl Nils kollega samt revisor :)
De stövlade sen hem vid 03 tiden o både Nicke o Håkan sov över....
Och de hade haft det sååååå kul.


Appropå barndomskompisar och övernattning.....Igår natt sov Ingrids kompis Isabella över som hon känt sen hon var 2- månader.....
Och Kalles kompis Charlie sov oxå över....och Måns kompis Pavle.....
Igår kväll när jag tittade ut genom fönstret såg jag en idyllisk lek med gunga och docklek på filten på baksidan i trädgården...nästa gång jag tittade ut såg jag zebror i äppelträdet som klättrade runt i "UGGS" och HUNTER....:)
Tur är väl det....att de små söta tjejorna klättrar och gör V-tecknet.....
Så vi hade fritidsgård här hemma igår, men roligt såklart.
Jag sprang som en betjänt med mat, glass, popcorn, film, bäddning, nattning och fix!
Härligt med mkt barn i huset, men Nils och jag är så slut idag att vi måste lägga oss tiiidigt!
Nu väntar "kort vecka" sen LÅÅÅÅNg weekend till Hamburg !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0