Söndag 25/9

Pinsamt att jag är så dålig på att uppdatera...jag vill ju!!!
Men det är liksom lite svårt att hinna med.
Sen vill jag ha en ny och fräsch blogg, har ju bloggat sen 2006, alltså 5 år!!!
Bakgrunden är terrible och upplösnig samt design m.m. är värdelös...
Min kusin Malin i London har bytt till Worldpress, känns helt nytt o modernt!
herregud! Framsidan på min blogg, kännetecknar ju inte ens mig!!!! De hemska skorna tex...bläk.
Får ta hjälp av ett proffs, typ Frida 15 år :)

I Lördags var vi hos Forslins i Abbekås! Och ni vet ju hur det är med Old friends....bara vara och ha det mysigt, man börjar där man slutade förra gången, We like Forslins at lot!!!
Fina Maria, Peter och deras barn, TOP MODEL EBBA 17 år och SKATE BJÖRN 14 år.
Maria tillagade världens godaste middag med topviner och ett par flaskor Champagne från Vendels gick det åt.
Vi sov sen över i deras mysiga Gäst-hus, en underbart mysig dag/kväll och natt hade vi i Abbekås!!!!

Vad som hänt annars.......fotboll, tennis och ridning...as usual.
Pomp de Luxat i T-borg (katastrof) och i Malmö (bra!!!) och jobbat på Factory såklart!!!
Tycker verkligen POMPdeLUX kollektionen är sååå fin denna säsong, och nu när man liksom såldt in den blir den ännu finare. Beställt mkt navy och dusty som känns helt rätt!
Bygget går framåt och NU känner jag att det kommer bli så fint och bra!!!! Allt flyter....so far so good :)
Nu väntar en ny vecka!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0