Onsdag 12/10

Sorry...har inte uppdaterat på 2 veckor!!!
Kameran har gått sönder!!! På Spanien resan.....Jag har massakerat/ Söndertrashat min CANON G10, snacka om att Nils e arg!!!
Nu MÅSTE jag ha en NY!!! (LEICAN är också "trashad").....tittat på en Canon IXUS på Kamera teknik (som jag för övrigt fick en utskällning av....de hade ALDRIG sett en sån ledssen och mördad G10).....
Eftersom min man NILS är fotograf, får jag inte köpa sånt "skit".....så nu måste jag / ..VI hitta en ny! En "tappa i sten-golv tålig" kamera. Får se vad det blir....är akut behov av kamera, alltid!
Som sagt....ni får hålla ut med Iphone bilder så länge, inte så bra kvaliteé men men.....
I över 1 år hade vi med EVA i spetsen planerat denna överrasknings resa för VERONICA som skulle fylla 40 år!
Och INGET har hon anat.....
Vi överraskade henne allihopa (16 galna girls) på Kastrup, där hon trodde hon skulle åka på HONEY TRAVEL med sin man. OJ vad hon blev glad, överraskad och tacksam!
Marbella var målet där vi solade, festade, chillade, var vakna dygnet runt, åt och drack ännu mer, skrattade, tramsade, "galnade" oss i dagarna 5!!!!
Ett minne för Livet! och JAG hade det sååå roligt!!!! Har inte skrattat så på flera år, känns det som.
Sen kan jag ju inte hjälpa att 15 tjejer börjar prata Kalmaritiska och ÄLSKA Smedby!!! haha.....
Vi satte liksom SMEDBY på kartan :)
Jag måste vara en "Trend-setter" !!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0