Måndag 24/10

Återigen Måndag...ja man låter som man är gammal när man uttrycker sig:
-Jag förstår inte vart tiden tar vägen !?
Men jag är ju rätt så gammal så...
Iallafall...en ny kamera fick jag av min gulle-man, en Panasonic Lumix...ett stört-tålig kamera, ja man kan typ slänga.......jag menar TAPPA den i golvet, den är  HERMÈS orange och en tålig liten kamera väska medföljde, BRA!
Så nu fotas det igen!

Tiden går...och barnen växer :)
Jo men det GÖR dem, Kalle som är 2 år yngre än sin bror är nästan lika lång som sin storebror.
Måns vill inget hellre än att VÄXA! Han vill att vi ska kolla Vikt/ längd kortet man fick på BVC för att kolla HUR LÅNG HAN EGENTLIGEN ska bli.
2 års längd X 2. För flickor dras det av 10 cm.....PUH! Tur! för annars skulle Ingrid bli 1.90, om det stämmer :)
Sen NINNI eller INGA-LILL som hon kallas av sina kompisar i plugget, har börjat skolan har hon vuxit såååå mkt socialt.
BLYG!? Nä inte ett dugg.....hon pratar, och hoppar runt och är ungefär som jag, ÖVER SOCIAL!
Jo, det är ju bra det!

I Lördags var jag på Tjej middag hos "Challe", Charlotte Falk-W på Vellinge Väster.
Det var nästan INGEN av tjejerna som kände varann, men det kändes det INTE som.
Vi babblade på och det var sååååå himla trevligt att träffa litta nytt folk.
God mat och en himla massa gott vin och champagne förtärdes hela kvällen!
Tack Challe! Så himla trevligt var det!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0