Måndag 17/10

Fortfarande ingen kamera!!! Men kanske kanske jag snart får en ny !!!!
Vi får se i kväll....
Veckan gick snaaaabbt!!!
Svägerskan och kusinerna från Hamburg var här hela veckan (jag får aldrig till ngr foton på dem, f´låt..inte för ag tror Karin bryr sig, men de är väldigt söta, så det vore ju kul).
Barnen lekte hela veckan lång, även Farfar och Farmor var på blixt visit som vi hann säja HEJ till :)
Ingrid gjorde ett reklam jobb för Fyrklövern, hon var sååå duktig, och hon fick inte bara LÖN, utan en STOR godispåse och en 100 lapp tillstucken i handen av fotografen!
Sidenrosetts prinsessan!!!
Fredde, "Lill-Sudden" var här i Fredagskväll och sov över.
Vi tömde NÄSTAN...hela källaren (så sköönt) som Nils och Fredde åkte med till Tippen på Lördagen.
Vi åt en god middag och satt o snackade Kalmaritiska hela natten låååång.
På Lördagskvällen kom Fam Carlberg hit på Middag. Ingrids bästis Isabellas föräldrar och så har hon en storebror Marcus 8 år.
Det var super trevligt, jag fick till en GOD middag. Helstekt oxfilé med Lyxig italiensk potatiskaka, smörstekta kantareller och krämig savoykål.
Och till det drack vi ett supervin Red Baron, Shiraz (att rek.).
Söndagen var mysig, Ingrid hade Ponnyuppvisning på Åkarpsgården och sen höll jag PompDeLux hos Åse.
Alltid lika trevligt att träffa Vellinge- tjejerna!!! Vi kollade även bilder fr Resan, galet!
Och jag grämer mig för att alla mina foton förmodligen inte finns, på minneskortet blinkar det bara ERROR!!
Sååå mkt bilder och roliga bilder jag hade!!!!
Låg sen i sängen efter Kebab mat och nästan sträckläste Camilla Läckbergs senaste bok, som jag INTE hann läsa på tjej-resan.....jääätte konstigt.
Den är bara sååå spännande och jag som är så rädd av mig kommer inte våga sova själv när Nils ska till Sthlm.
Nu..NY Vecka och nya tag!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0