Måndag 7 November

What a Amazing Wedding!!!
WORLDCLASS!!!!
Helt fantastiskt och underbart! Har faktiskt aldrig skådat en sådan Vacker, sval och sober Brud!
IA....du och Christian ÄGDE!!!
Bröllopet ägde rum i Östra Vemmellövs Kyrka ute på Österlen och festen firades på Karlaby Krog.
Allt var perfekt, i sin ordning, trevliga snygga gäster, god mat, underbart vin, roliga tal.... och helt ärligt fanns det inte ett enda litet pytte-fel på Bröllopet!
Nils och jag hade det fantastiskt roligt och festade i 13 timmar....ni kan förstå hur jag mådde morgonen därpå..........
När man jobbar så nära som vi 3 gör, 300 dgr om året, 1800 tim per år x 5 år....så känner man ju varandra rätt så väl, som jag sa i mitt lilla tal.
Ibland känner jag mig som den 3:dje systern...eller Mamma! hihi.....(they know what i mean:)
Vi har det så himla skoj ihop, och tja... TACK! för att Nils och jag fick dela eran fantastiska DAG med er 2 <3

BTW...har kommit på att män i Smoking är riktigt snyggt!!! Fler fest med Smoking, tack :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0