Onsdag 11/5

I Söndags hade Ingrid avslutning på hennes dans som hon gått på hela våren, FUNKY KIDZ.
Gulligt såklart när en massa små tjejer dansar och ska se coola ut...
Jag kunde SÅKLART, INTE coola till min lilla tjej, utan var ändå tvungen att få in lite "lull-lull".
Men så länge hon inte klagar så......
Stackars MIG, den dagen hon får revolt med sin eventuella kläd-stil.
Nädå, jag ska nog klara av det! :)

Så var Hockey-säsongen slut, trodde jag!?
Nä nu börjar sommarträning på Kockum i Malmö!!!!
Is och Fys,....stackars pojkar, efter 1 timme på is, fick de jogga runt om i Västra Hamnen i 1 timme.
Som tur var tror jag Kalle hade mkt att snacka med Hockey-polare Sebastian om, medans de sprang.
De senaste spelet på datan och "members" etc......
Så nu ska det skjutsats IGEN 2 dgr i veckan till M-ö efter jobb, och Kalle som precis börjat tennis i Vellinge.
Jaja....
Köpte SVENSK färskpotatis och SVENSK sparris på torget idag!
Delikatess i Världsklass till kvällsmat.
Köttbit, färskpotatis, sparris med rödlök och gräddfil!
Jordgubbar och glass!
ALLA bara vräkte i sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0