Måndag 2/5

Påsken var ju helt i Sommarens Tecken!
Åh Boy! vilket härligt Väder!
Jag var Ledig i dagarna 5, helt underbart!
Vi var njöt och tog det lugnt med Middag på Skärtorsdagen med vänner (bilder kommer).
Solade, umgicks och lyfte inte ett enda finger vare sig det gäller trädgården eller hemmet! I L I K E!
Men vi hann med att umgås med Nils syster och kusinerna från Tyskland som kom och bodde här en 1 natt på väg hem....
Jag, ingrid och Karin N åkte till Köpenhamn och Karin, hon fick sin efterlängtade väska :)
Men varför är man inte oftare där, frågar jag mig själv??? Strosa runt, käka en god lunch, dricka ett glas Rosé, lite shopping och bara njuuuta!!!!!!

Påsken innehöll såklart en massa matcher för Måns, vet inte hur många dgr Nils och han spenderade på fotbollsplaner runt omkring Malmö. Det gick (såklart :) bra!
Kalle, han invigde sina inlines (Måns gamla) och spelade streethockey, och fick underbara skrubbsår och fräknar på näsan.
Ingrid, hon red sin första Hästhopptävling på Åkarps Gården i Vellinge!
Men GUD! så gulligt!
Felfritt, snyggt och 25 cm!!!!!
Så det var en HÄRLIG PÅSK det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0