Torsdag 24/3

Våren är här! OCH...för att stanna, hoppas jag.
Har fotat mkt VÅR-nyheter till webben! Roligt att jobba med mannen.
Idag är jag ledig?/ jobbar hemifrån.
Ska kolla på Måns tennis träning i efter middag för 1 gångs skull!!!!
Tränaren hade sagt att han blivit så duktig att han tyckte han skulle utöka sin timme till två.
Men det känns som min äldste son har ett fullspäckat schema! (typ som sin mor).
Så vi får se hur det blir.
Nils jobbar i Köpenhamn och stannar över natten, så jag och kidsen tar oss en tur till ikea för att handla lite smått och gott, tror vi äter "Kvällsmat" där, Kalle ÄLSKAR schnitzel och det är bara där och hos kusinerna i Tyskland han kan få äta det, så det blir perfekt!
Ska mysa med barnen och hyra film i ikväll, uppkrupna i våra sängar med EVENTUELLT "Mammas Mikshake", är bland det bästa de vet!

Glöm inte att kolla in webben:
www.factorymalmo.se
OCH...bli vän med:
Blistudio AB
som FINALLY kommit till Facebook.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0