Tisdag 8/3

Igår var det Internationella Kvinnodagen!!!
När jag var liten fick jag ett Kvinnomärke i form av en berlock, som min mamma tyckte jag skulle bära runt halsen.
Rödstrumpeföräldrarna ville nog att jag skulle bli en "Kvinno-saks-kvinna".
Hmr...."sort of" kanske....

Annars är det bra, jo tack!
Förrutom min A X E L!
Jag är orolig och har jätteont i perioder,  just nu är den svullen och vätskefylld.
SÅKLART är jag inte bara orolig, utan JÄTTEOROLIG!
Grät hos doktorn och bröt ihop....jag och sjukdomar och oro är not a good combination!
Axlen har röntgats men ska nu röntgats en gång till, han såg inget på skelettet eller ngn förkalkning.
Jobbigt att vakna på nätterna och ha ont och inte kunna sova på sidan, sover alltid på sidan.

Pomp de Lux försäljningen har satt igång och den sattes igång riktigt rejält första Release-dagen!
Skitskoj!



Kommentarer
eva

Usch trist J vet känslan...få nu det kollat ordentligt sen tror jag bara det är en överansträngning av din axel...

kram

2011-03-10 @ 08:57:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0